Rendszergazda szolgáltatás
Két formában kínálunk ügyfeleink részére rendszergazda szolgáltatást.
Eseti díjas
Ebben az esetben a megrendelő a feladat pontosítása után kap egy árajánlatot és a munkavégzés ezen árajánlat alapján történik.
Nincs rendszeres költség, de probléma esetén van kihez fordulni.
Önnek mint ügyfélnek viszont tisztában kell lenni azzal, hogy az informatikai eszközök, rendszerek folyamatos karbantartást, odafigyelés kívánnak. Legtöbb esetben egy rendszeres karbantartás sokkal kifizetődőbb mint egy esetleges meghibásodás utáni helyreállítás.
Átalánydíjas
Ilyenkor az ügyféllel egy előzetes állapotfelmérés után szerződést kötünk ami tartalmazza a havi ellátandó munkákat, ezek díjazását.
A díjazást több tényező befolyásolja. Ilyenek lehetnek az eszközök állapota, életkora. A feladatok mennyi személyes megjelenést kívánnak és mi az amit távolról is meg lehet oldani. Minden ügyfél más, mindenki kicsit mást vár el tőlünk így az árak kialakítása csak egy pontos állapotfelmérés és személyes beszélgetés után lehetséges.
Ebben az esetben a megállapodásban foglaltak szerinti időintervallumban állunk az ügyfelek rendelkezésére. Előnyös a szerződést úgy kialakítani, hogy a karbantartási munkák mellett valamennyi az átalánydíjban foglalt munkaórát is tartalmazzon, így az esetleges felhasználói problémák is gyorsan megoldhatók.
Átalánydíjas szolgáltatás előnyei az eseti díjazásal szemben
Legtöbb ügyfélben elsőre az fordul meg miért is fizessen rendszeresen egy cégnek akit alig lát dolgozni. Több mint 10 éves szakmai múlttal úgy látjuk akkor végezzük jól a dolgunkat ha ebből a megrendelő, a felhasználó a legkevesebbet veszi észre. Üzemeletetési munka során számos olyan feladat van ami elvégzését senki nem veszi észre, azonban az el nem végzése súlyos rendszerleállást okozhat.